Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Vyluxusované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Martin Lindström

Management Press | 2012

Kategorie:

Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 287
Jazyky: česky
Vydání: Vyd. 1.
ISBN: 9788072611911
Vydáno v: Praha
Vystaveno: čt 28. prosince 2023 14:08
Číslo položky: 720770

Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let.

Ve své nejnovější knize Vyluxusované mozky ovšem zaměřuje pozornost do vlastních řad, aby podal zasvěcený pohled dovnitř odvětví a aby poukázal na psychologické triky a pasti, kterých dnešní korporace využívají, aby nás přiměly k nákupu. Účelem jeho knihy je otevřít nám oči, abychom prohlédli všechny způsoby, jimiž jsme jako spotřebitelé manipulováni a klamáni, a pomoci nám tak nepodléhat reklamnímu vábení a přijímat rozumnější, poučenější rozhodnutí, zač utratíme své peníze.

Na základě důkladné znalosti prostředí a postupů největších a nejziskovějších firem i praxe marketingových a reklamních agentur a rovněž s využitím výsledků vlastních výzkumů Lindstrom v knize odhaluje některá z nejpřísněji střežených tajemství marketingového světa.

Uvádí podrobnosti o tom, jak marketéři a zadavatelé reklamy cílí na děti, a to již ve znepokojivě nízkém věku – či naplno řečeno, atakují je již v lůně mateřském, jak záměrně rozdmýchávají paniku a paranoiu a využívají našich přirozených obav z nákaz, nemocí, kontaminovaných potravin i extrémních projevů počasí. Odkrývá a podrobně popisuje, jak marketéři k ovlivňování našich nákupních zvyklostí využívají fenoménu nostalgie, tlaku okolí, vlivu celebrit i naší touhy po zdraví a po štěstí – aby roznítili a upevnili naši oddanost značkám, a dokonce i naši závislost na nich a na jejich nakupování.

Odhaluje, že výrobci (nejen) některých kosmetických produktů upravují jejich složení tak, aby působily návykově, i to, jak firmy tajně shromažďují a vytěžují naše digitální data, aby se dostaly k těm nejintimnějším podrobnostem našeho osobního života, a jak těchto informací využívají, aby na nás zacílily reklamní sdělení a nabídky šité na míru našemu psychologickému profilu.

A co firmám prozradilo snímkování mozkové činnosti heterosexuálních mužů s využitím funkční magnetické rezonance, kterým byly předkládány reklamní materiály zobrazující téměř nahé muže? Na co že přitom mysleli? A jak toho firmy využívají při brandingu některých produktů?

A jaká zjištění přinesl autorův velký, nákladný a poněkud riskantní experiment o síle a přesvědčivosti marketingu využívajícího osobních doporučení?

Kniha vychází s předmluvou Morgana Spurlocka, režiséra a protagonisty filmů Super Size Me a Greatest Movie Ever Sold.

Komentáře ke knize
Martin Lindström

Martin Lindstrom je jedním z nejrespektovanějších marketingových guru na světě. Každoročně tráví tři sta dní na cestách, na kterých se dělí celkově s milionem posluchačů o své průkopnické metody. Konzultuje a radí top manažerům takových společností, jako jsou McDonald´s Corporation, Procter & Gamble, Nestlé, Microsoft, Walt Disney a GlaxoSmithKline. Byl citován na stránkách Financial Times, USA Today a mnoha dalších periodik. Jeho knihu BRAND sense označil časopis Wall Street Journal za jednu z deseti nejlepších knih o marketingu, které kdy byly vydány.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Potřebujete místo v knihovně?

Prodejte své knihy přes aplikaci Booxy!

Zjistit cenu