Načítám...
Nově doprava Balíkovnou již za 39 Kč!

Obchodní podmínky

Provozovatel a prodejce


Antikvariát Avion s.r.o.
1. máje 59/5, Liberec III-Jeřáb
460 07 Česká Republika
IČ: 10963286 DIČ: CZ10963286
společnost zapsána u Krajského soudu v Ústí nad Labem C 47300/KSUL
Tel.: +420 487 989 433
E-mail: info@antikavion.cz

 

Způsob platby


Platbu lze provést dobírkou nebo převodem na náš účet u Fio banky. Číslo účtu pro domácí platby je 109632861/2010. Číslo účtu pro zahraniční platby v € je 2802002701/2010.

Ceny


Všechny ceny jsou konečné a jsou uváděny včetně DPH. DPH je odvedeno ve zvláštním režimu dle §90 zákona o DPH. Náklady na poštovné jsou přičítány k ceně zakoupeného zboží.

Zboží


Veškeré nabízené zboží je antikvárního charakteru a nese téměř vždy známky používání. O stavu knihy vypovídá vždy v první řadě fotografie či sken, popisky jsou generovány poloautomaticky na základě názvu a roku vydání knihy.

Dodání zboží


Zboží je možné převzít osobně na naší prodejně v Liberci, ul. 1. Máje 59/5 v Liberci. Při osobním převzetí nelze odstoupit od smlouvy v rámci 14 denní lhůty, zákazník je povinen si při převzetí zboží řádně zkontrolovat. Knihy též zasíláme Zásilkovnou a přepravní společností GLS za cenu 59 Kč při platbě předem a 130Kč při platbě dobírkou. Na Slovensko zasíláme prostřednictvím Zásilkovny za 120Kč při platbě předem či za 170Kč na dobírku. Na adresu na Slovensku doručujeme zásilkovou službou GLS za cenu 160Kč při platbě předem a za 210Kč při platbě na dobírku. Tyto ceny platí pouze při hmotnosti zásilky do 10Kg. Za každých započatých 10Kg je účtováno nové poštovné. Ostatní mezinárodní zásilky lze odeslat pouze po platbě předem, umožňujeme i platbu v €. Cena mezinárodních zásilek je kalkulována individuálně.

Odstoupení od smlouvy


Ode dne převzetí zboží máte právo do 14 dnů od kupní smlouvy odstoupit. To se nevztahuje na osobní převzetí, ale pouze na zasílané zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy nás prosím kontaktujte na e-mailu info@antikavion.cz a následně zašlete příslušné zboží zpět na naši adresu. Adresa pro zasílání vráceného či reklamovaného zboží je:

Antikvariát Avion s.r.o.
1. máje 59/5, Liberec III-Jeřáb
460 07 Liberec
Tel.: +420 487 989 433

Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží v rámci 14denní zákonem stanovené lhůty. Po obdržení zboží prodejce vrátí plnou částku včetně poštovného kupujícímu zpět na účet. Prodejce není povinen přebrat zpětnou zásilku zaslanou na dobírku. Kupující je povinen zaslat zboží zpět do 14 dnů ode dne obeznámení prodejce s navrácením zboží.

Vadné plnění


V případě dodání vadného/nesprávného/neůplného zboží či zboží které neodpovídá popisu zakoupeného zboží je kupující povinen neprodleně oznámit tuto situaci prodejci, e-mailem či telefonicky. Prodejce může tuto situaci řešit poskytnutím slevy z kupní ceny zboží či navrácením zboží k reklamaci. Po dodání či předložení zboží prodejce reklamaci posoudí a do 14 dnů a kontaktuje kupujícího e-mailem s výsledkem reklamace. Při uznané reklamaci navrátí prodejce plnou kupní cenu a náklady za dopravu kupujícímu přičemž má kupující právo zažádat o vyplacení nákladů účelně vynaložených k vyřízení reklamace. 

Doklad a účtenka


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen při platbě v hotovosti na výdejně vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

U objednávek, jejichž forma platby podléhá 112/2016 Sb. Zákon o evidenci tržeb, prodejce vystaví účtenku elektroniky. Při jiné formě odběru než osobním převzetím prodejce vystaví daňový doklad pouze na žádost kupujícího. O vystavení daňového dokladu můžete zažádat na naší e-mailové adrese: info@antikavion.cz

Důsledky nepřevzetí zásilky se zbožím


Nepřevezmete-li zboží zasílané na dobírku při jeho dodání a zboží se nám z tohoto důvodu vrátí zpět, jsme oprávněni požadovat náhradu škody, spočívající v nákladech na dopravu a zabalení zboží (zpravidla 120 Kč), a jsme oprávněni od kupní smlouvy odstoupit. V případě, že neuhradíte škodu na základě naší výzvy do 14 dnů, berete na vědomí, že věc může být předána k řešení advokátní kanceláři včetně soudního vymáhání.Požadujete-li opětovné zaslání zboží, jste povinen(povinna) uhradit náklady s tím spojené. Jsme oprávněni požadovat, abyste tyto náklady uhradil(a) předem.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů


V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Odesílání dotazníku spokojenosti


Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.

Závěrečná ustanovení


Potvrzením objednávky/rezervace zboží z našeho internetového obchodu berete na vědomí, že se náš vzájemný vztah řídí českým právním řádem a dále nám výslovně udělujete souhlas se zpracováním svých osobních údajů zadaných při objednávce/rezervaci v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.
Potvrzením objednávky/rezervace zboží z našeho internetového obchodu potvrzujete souhlas s těmito obchodními podmínkami, které se tímto stávají součástí kupní smlouvy.

 

Slovensky


Spôsob platby


Platbu možno vykonať dobierkou (v rámci ČR) alebo prevodom na náš účet u Fio banky. Číslo účtu pre domáce platby je 109632861/2010. Číslo účtu pre zahraničné platby v € je 2802002701/2010.

Ceny


Všetky ceny sú konečné a sú uvádzané vrátane DPH. DPH je odvedené v specialnom režime podľa § 90 zákona o DPH. Náklady na poštovné sú pripočítané k cene zakúpeného tovaru.

Tovar


Všetok ponúkaný tovar je antikvárního charakteru a nesie takmer vždy známky používania. O stave knihy vypovedá vždy v prvom rade fotografie či sken, popisky sú generované poloautomaticky na základe názvu a roku vydania knihy.

Dodanie tovaru


Tovar je možné prevziať osobne na našej predajni v Liberci, ul. 1. Máje 59/5 v Liberci. Pri osobnom prevzatí nemožno odstúpiť od zmluvy v rámci 14 dňovej lehoty, zákazník je povinný si pri prevzatí tovar riadne skontrolovať. Knihy tiež zasielame Zásilkovnou a prepravnou spoločnosťou GLS za cenu 59 Kč pri platbe vopred a 120Kč pri platbe dobierkou. Na Slovensko zasielame prostredníctvom Zásilkovny za 120Kč pri platbe vopred alebo za 160Kč na dobierku. Na adresu na Slovensku doručujeme Slovenskou poštou za cenu 160Kč pri platbe vopred a za 200Kč pri platbe na dobierku. Tieto ceny platia iba pri hmotnosti zásielky do 10Kg. Za každých začatých 10Kg je účtované nové poštovné. Ostatné medzinárodné zásielky je možné odoslať len po platbe vopred, umožňujeme aj platbu v €. Cena medzinárodných zásielok je kalkulovaná individuálne.

Odstúpenie od zmluvy


Odo dňa prevzatia tovaru máte právo do 14 dní od kúpnej zmluvy odstúpiť. To sa nevzťahuje na osobné prevzatie, ale iba na zasielaný tovar. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy nás prosím kontaktujte na e-mailu info@antikavion.cz a následne zašlite príslušné tovar späť na adresu:

Antikvariát Avion s.r.o.
1. máje 59/5, Liberec III-Jeřáb
460 07 Liberec ČR
Tel.: +420 487 989 433

Kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru v rámci 14 dňovej zákonom stanovenej lehoty. Po obdržaní tovaru predajca vráti plnú sumu vrátane poštovného kupujúcemu späť na účet. Predajca nie je povinný prebrať spätnú zásielku zaslanú na dobierku. Kupujúci je povinný zaslať tovar späť do 14 dní odo dňa oboznámenie predajcu s vrátením tovaru.

Chybné plnenie


V prípade dodania chybného / nesprávneho / neúplného tovar či tovaru ktoré nezodpovedá popisu zakúpeného tovaru je kupujúci povinný bezodkladne oznámiť túto situáciu predajcovi. Predajca môže túto situáciu riešiť poskytnutím zľavy z kúpnej ceny tovaru či vrátením tovaru na reklamáciu. Po dodaní či predloženie tovaru predajca reklamáciu posúdi a do 14 dní a kontaktuje kupujúceho e-mailom s výsledkom reklamácie. Pri uznanej reklamácii navráti predajcu plnú kúpnu cenu a náklady za dopravu kupujúcemu pričom má kupujúci právo požiadať o vyplatenie nákladov účelne vynaložených na vybavenie reklamácie.

Doklad a účtenka


Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný pri platbe v hotovosti na výdajni vystaviť kupujúcemu účtenku a zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.

U objednávok, jejihž forma platby podlieha 112/2016 Zb. Zákon o evidencii tržieb, predajca vystaví účtenku elektroniky. Pri inej forme odbere než osobným prevzatím predajcu vystaví daňový doklad len na žiadosť kupujúceho. O vystavenie daňového dokladu môžete požiadať na našej e-mailovej adrese: info@antikavion.cz

Dôsledky neprevzatia zásielky s tovarom


Neprevezmete ak tovar zasielaný na dobierku pri jeho dodaní a tovar sa nám z tohto dôvodu vráti späť, sme oprávnení požadovať náhradu škody, spočívajúce v nákladoch na dopravu a zabalenie tovaru (spravidla 120Kč), a sme oprávnení od kúpnej zmluvy odstúpiť. V prípade, že neuhradíte škodu na základe našej výzvy do 14 dní, beriete na vedomie, že vec môže byť odovzdaná k riešeniu advokátskej kancelárii vrátane súdneho vymáhání.Požadujete Ak opätovné zaslanie tovaru, ste povinný (povinná) uhradiť náklady s tým spojené. Sme oprávnení požadovať, aby ste tieto náklady uhradil (a) vopred.

Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov


V prípade, že dôjde medzi nami a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy, alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - oddelenie ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Spotrebiteľ môže využiť takisto platformu pre riešenie sporov online, Ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Záverečné ustanovenia


Potvrdením objednávky / rezervácie tovaru z nášho internetového obchodu beriete na vedomie, že sa náš vzájomný vzťah riadi slovenským právnym poriadkom a ďalej nám výslovne udeľujete súhlas so spracovaním svojich osobných údajov zadaných pri objednávke / rezerváciu v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb.
Potvrdením objednávky / rezervácie tovaru z nášho internetového obchodu potvrdzujete súhlas s týmito obchodnými podmienkami, ktoré sa týmto stávajú súčasťou kúpnej zmluvy.

 

Deutsch


Zahlungsmethode


Die Zahlung kann per Nachnahme oder per Überweisung auf unser Konto bei Fio Banka erfolgen. Die Hauszahlungskontonummer lautet 109632861/2010. Die Kontonummer für Auslandszahlungen in € lautet 2802002701/2010.

Preise


Alle Preise sind Endpreise und enthalten die gesetzliche Mehrwertsteuer. Die Mehrwertsteuer wird in einem besonderen Regime gemäß § 90 UStG gezahlt. Die Versandkosten werden zum Preis der gekauften Waren hinzugerechnet.

Waren


Alle angebotenen Waren sind gebraucht und weisen fast immer Gebrauchsspuren auf. Der Zustand des Buches besagt in erster Linie immer, dass Fotos oder Scans, Etiketten anhand des Titels und des Erscheinungsjahres halbautomatisch erstellt werden.

Lieferung von Waren


Die Waren können persönlich in unserem Geschäft in Liberec, 1. Máje Straße 59/5 in Liberec abgeholt werden. Bei persönlicher Abnahme ist ein Rücktritt vom Vertrag nicht innerhalb von 14 Tagen möglich, der Kunde ist verpflichtet, die Ware nach Erhalt ordnungsgemäß zu prüfen. Die Bücher werden auch von der Tschechischen Post zum Preis von 80 CZK bei Vorauskasse und 120 CZK bei Nachnahme verschickt. Wir versenden per Postversand in die Slowakei zu einem Einheitspreis von 180 CZK. Dieser Preis gilt nur für Sendungsgewichte bis 10Kg. Die Lieferung erfolgt in der Servicestelle oder direkt an die Adresse. Internationale Sendungen können nur gegen Vorkasse verschickt werden, wir erlauben auch die Zahlung in €. Der Preis für internationale Sendungen wird individuell berechnet.

Rücktritt vom Vertrag


Sie haben das Recht, binnen 14 Tagen nach Erhalt der Ware vom Kaufvertrag zurückzutreten. Dies gilt nicht für die persönliche Übernahme, sondern nur für die versandte Ware. Um vom Kaufvertrag zurückzutreten, kontaktieren Sie uns bitte unter info@antikavion.cz und senden Sie die entsprechende Ware zurück an:

Antikvariát Avion s.r.o.
1. máje 59/5, Liberec III-Jeřáb
460 07 Liberec Tschechische Republik
Tel.: +420 487 989 433

Der Käufer trägt die Kosten der Rücksendung der Ware innerhalb der gesetzlichen Frist von 14 Tagen. Nach Erhalt der Ware sendet der Verkäufer den vollen Betrag einschließlich Porto an den Käufer zurück. Der Verkäufer ist nicht verpflichtet, die Rücksendung per Nachnahme anzunehmen. Der Käufer ist verpflichtet, die Ware innerhalb von 14 Tagen nach Kenntnis des Verkäufers über die Rücksendung der Ware zurückzusenden.

Fehlerhafte Füllung


Bei Lieferung mangelhafter / fehlerhafter / unvollständiger Ware oder Ware, die nicht der Beschreibung der Kaufsache entspricht, ist der Käufer verpflichtet, den Verkäufer über diesen Sachverhalt unverzüglich zu informieren. Der Verkäufer kann dieses Problem lösen, indem er einen Rabatt auf den Kaufpreis der Ware gewährt oder die Ware zur Reklamation zurücksendet. Nach Lieferung oder Präsentation der Ware bewertet der Verkäufer die Reklamation innerhalb von 14 Tagen und kontaktiert den Käufer per E-Mail mit dem Ergebnis der Reklamation. Bei anerkannter Reklamation hat der Verkäufer dem Käufer den vollen Kaufpreis und die Versandkosten zu erstatten und der Käufer hat das Recht, die Zahlung der zur Begleichung der Reklamation angemessenen Kosten zu verlangen.

Quittung


Nach dem Gesetz über die Registrierung von Verkäufen ist der Verkäufer verpflichtet, dem Käufer eine Quittung auszustellen, wenn er an der Apotheke in bar bezahlt, und gleichzeitig ist er verpflichtet, die erhaltenen Verkäufe online bei der Steuerverwaltung zu registrieren. im Falle eines technischen Ausfalls spätestens 48 Stunden.

Für Bestellungen, deren Zahlungsart 112/2016 Coll. Nach dem Gesetz über die Registrierung von Verkäufen stellt der Verkäufer eine elektronische Quittung aus. Bei einer anderen Form der Einziehung als der persönlichen Abnahme stellt der Verkäufer nur auf Verlangen des Käufers einen Steuerbeleg aus. Sie können eine Rechnung unter unserer E-Mail-Adresse beantragen: info@antikavion.cz

Folgen der Nichtannahme der Warensendung


Wenn Sie die Ware bei Lieferung nicht abholen und die Ware aus diesem Grund an uns zurücksenden, sind wir berechtigt, Schadensersatz aufgrund der Kosten für Versand und Verpackung der Ware (in der Regel 120 CZK) zu verlangen und vom Kaufvertrag zurückzutreten. Wenn Sie auf Grund unserer Aufforderung innerhalb von 14 Tagen keinen Schadenersatz leisten, erkennen Sie an, dass der Fall der Anwaltskanzlei einschließlich der gerichtlichen Durchsetzung übergeben werden kann.Wenn Sie die Rücksendung der Ware verlangen, sind Sie zur Zahlung der damit verbundenen Kosten verpflichtet. Möglicherweise müssen Sie diese Kosten im Voraus bezahlen.

Außergerichtliche Beilegung von Verbraucherstreitigkeiten


Für den Fall, dass ein Verbraucherstreit zwischen uns und dem Verbraucher aufgrund eines Kaufvertrags oder eines Dienstleistungsvertrags entsteht, der nicht einvernehmlich beigelegt werden kann, kann der Verbraucher eine außergerichtliche Beilegung dieses Streits bei einer bestimmten außergerichtlichen Verbraucherstreitbeilegungsstelle beantragen. Gewerbeinspektion, Zentralinspektion - ADR-Abteilung, Štěpánská 15, 120 00 Prag 2, E-Mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Der Verbraucher kann auch die von der Europäischen Kommission eingerichtete Online-Streitbeilegungsplattform unter http://ec.europa.eu/consumers/odr/ nutzen.

Schlussbestimmungen


Durch die Bestätigung der Bestellung / Reservierung von Waren aus unserem E-Shop erkennen Sie an, dass unser Verhältnis dem slowakischen Recht unterliegt, und stimmen der Verarbeitung Ihrer in der Bestellung / Reservierung eingegebenen personenbezogenen Daten gemäß Gesetz Nr. 101/2000 Slg. Ausdrücklich zu.
Durch die Bestätigung der Bestellung / Reservierung von Waren aus unserem Online-Shop erklären Sie sich mit diesen Geschäftsbedingungen einverstanden, die Bestandteil des Kaufvertrages werden.

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat