Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 250 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Manažer 20x |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788024707310 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 2. listopadu 2023 9:31 |
Číslo položky: | 677671 |
Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? Autor knihy, zakladatel a průkopník moderního direct marketingu, ukazuje krok za krokem, jak se naučil dělat reklamu, která se zaplatí, a jak vytvořil 19 zásad, díky nimž zhodnotíte prostředky vložené do firemní marketingové komunikace. Jádrem knihy nejsou hypotézy či informace z druhé ruky, ale poutavě psané záznamy o kampaních za miliardy dolarů pro American Express, Ford Motor Company a jiné společnosti.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem