Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Marketing v energetice

Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček

Grada | 2002


149 Kč

Stav:
Velmi dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 246
Jazyky: česky
Edice: Manažer 22x
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 9788024703701
Vydáno v: Praha
Vystaveno: so 17. února 2024 8:56
Číslo položky: 760227

Marketing v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu. Specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikace, tvorby ceny).

Komentáře ke knize
Gustav Tomek

Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze. Řadu let působil v elektrotechnickém průmyslu v oblasti nákupu a automatizace řízení obchodních činností a výroby. V současné době je vedoucím katedry ekonomiky, manažerství a humanitních věd FEL ČVUT v Praze. Působí ve všech formách pedagogické a vzdělávací činnosti.Zabývá se managementem, marketingem, managamentem výroby, nákupním marketingem.

Věra Vávrová

Publikace v oborech Ekonomie, Řízení, správa a administrativa.

Jiří Vašíček

Narozen 25.7.1948. Publikace v oborech Jaderná energetika, Ekonomie, Pěstování rostlin, osevní postupy, Znečištění a kontrola vzduchu, Ekologie - společenstva, Znečištění a kontrola vody, Jaderné odpady, rad. znečištění a.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Adoptujte knihu jen za 29 Kč.

Nemůžete si vybrat? Zvolte si žánr a my vybereme za vás.

Zjistit více