Galerie
Výkup knihy
Jaroslava Hyršlová, Adrián Podskľan, Jarmila Šalgovičová: Marketingová stratégia podniku orientujúceho sa na TQEM
2004 | Nakladatelství AP SOLUTION
O vydání
Vazba: | Brožovaná |
---|---|
Počet stran: | 215 |
Jazyk: | slovensky |
ISBN10: | 8096873458 |
ISBN: | 9788096873456 |
Vydání: | 1. vyd. |
Vydáno v: | Hnúšťa |
Vystaveno: | 17. 7. 2023 21:4 |
Číslo položky: | 3079002 |
Přidat knihu do bedýnky
Více od autora Jaroslava Hyršlová
-
2018 Vysoká škola ekonomie a managementu (303 s., 1. vyd.) 9788087839904
-
2010 Vysoká škola ekonomie a managementu (346 s., [9] s. obr. příl, 2. vyd.) 9788086730547
-
2007 Vysoká škola ekonomie a managementu (322 s., 1. vyd.) 9788086730257
-
2024 Vysoká škola ekonomie a managementu (313 s., 2. vyd.) 9788088502890
0
Vaše bedýnka
Zde jsou knihy, které jste vybrali k výkupu.