Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 163 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Poradce 9x |
Vydání: | 1 |
ISBN: | 80-7169-905-5 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 3. prosince 2020 21:16 |
Číslo položky: | 133618 |
Kniha vám přiblíží samotný proces prodeje a jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Poznáte také, jak vůbec zjistit, co je vhodné zákazníkům nabízet a jakým způsobem, tak aby výsledkem byla spokojenost na straně zákazníka i prodejce. Kromě toho autorka nabízí i tipy, jak lépe prezentovat nabízené produkty, svoji práci i jak svou práci lépe řídit. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se zároveň dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečně rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem