Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 438 |
Jazyky: | česky |
Editor: | Pavel Zahradka |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 978-80-200-2372-8 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 29. srpna 2022 8:07 |
Číslo položky: | 389816 |
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti. Nakladatelská anotace.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem