Stav: |
Dobrý, neautorská dedikace
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 121 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Poradce pro praxi 17x |
Vydání: | 1. vyd |
ISBN: | 978-80-247-2344-0 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 9. ledna 2023 13:55 |
Číslo položky: | 471023 |
Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů. V čtivé a praktické příručce totiž naleznete vše důležité, co potřebuje znát dobrý obchodník, zjistíte, které věci v obchodě rozhodují a jak se vyhnout chybám. Dozvíte se, co zákazníci rádi a neradi slyší, kdy je lepší mlčet a jak zapůsobit řečí těla, jak se správně ptát, jak se připravit a vést obchodní rozhovor, jak používat různé prodejní techniky, jak účinně vyjednávat a argumentovat, co dělat, když zákazník nesouhlasí a jak jednat s různými typy zákazníků. Poznáte, proč je důležité stanovit si svůj cíl, jak hledat a najít své zákazníky, jak si vybudovat dlouhodobý vztah se zákazníkem a co je pro zákazníka důležité.
Absolvovala Přírodovědeckou fakultu UP v Olomouci. Působila zprvu jako vysokoškolský pedagog. Později vykonávala obchodní činnost, postupně jako obchodní zástupce, obchodní konzultantka, vedoucí prodeje a obchodní ředitelka. Dnes je trenérkou a konzultantkou poradenské firmy Traicon. Zaměřuje se na oblast řízení obchodu, akvizice, psychologie prodeje, obchodní komunikace, obchodního vyjednávání, prodejní dovednosti. Absolvovala certifikovaný kurz hotelového managementu AFPA ve Francii a stáž na téma Management marketingu v Nizozemí. Získala certifikát trenéra managementu Chartered Institute for Personnel and Development . Je autorkou několika knih z oblasti komunikace a obchodu.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem