Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Reklama v češtině, čeština v reklamě

Světla Čmejrková

Leda | 2000


129 Kč

Stav:
Velmi dobrý, nálepka na zadní straně
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 258
Jazyky: česky
Vydání: Vyd. 1.
ISBN: 9788085927757
Vydáno v: Praha
Vystaveno: st 14. února 2024 10:23
Číslo položky: 757429

Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům – lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách.

Komentáře ke knize
Světla Čmejrková

Narozena 9. 2. 1950, zemřela 28. 12. 2012. PhDr., DrSc., jazykovědkyně, pracovnice Ústavu pro jazyk český při Akademii věd ČR.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Lidé také hledají

Adoptujte knihu jen za 29 Kč.

Nemůžete si vybrat? Zvolte si žánr a my vybereme za vás.

Zjistit více