Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 300 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Věra Foltýnová |
Edice: | Economist 1x |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788025127254 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | pá 1. března 2024 13:59 |
Číslo položky: | 774974 |
Podniková strategie je mapa, která vede podnik, tým nebo jednotlivce tam, kde chtějí být. Problém je, že tuto cestu je třeba podniknout v terénu a podmínkách, které se neustále mění. Jeremy Kourdi nabízí návod, jak na cestě k růstu nejlépe obstát – právě díky vytvoření a zavedení správné podnikové strategie. Na příkladech ukazuje, jaké pasti mohou na manažery a majitele společností číhat a jaká rozhodnutí vedou k jejich úspěšnému překonání. „Kniha nabízí ucelený vhled do oblasti strategického managementu, rámovaného podnikatelským prostředím USA. Přibližuje moderní metody řízení podniku a objasňuje základní pojmy z oblasti strategického řízení. Vysvětluje tvorbu úspěšné strategie a upozorňuje na možné chyby při její tvorbě vedoucí k nezdaru podnikání.Autor se přitom opírá o reálné případové studie a ilustruje tak důležitost nejen strategického řízení, ale i strategického myšlení.“ – Jiří Novotný, docent Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity Jeremy Kourdi je zkušený spisovatel, kouč a konzultant v oblasti rozvoje podnikání. Je autorem dvou desítek úspěšných knih, během své kariéry pracoval pro velké korporace, vydavatelství a ekonomické školy ve Velké Británii i ve zbytku světa, mezi nimi pro HSBC, The Economist Group, Pearson, PricewaterhouseCoopers, London Business School nebo IMD.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem