Dlouholetí pracovníci reklamní agentury mají své ustálené zvyky, vzájemné sympatie a antipatie a jejich život ubíhá ve stereotypu, na který si sice mezi sebou stěžují, který jim ale zároveň dává kromě zabezpečení i určitou jistotu o smyslu jejich životů. Pozvolný úpadek firmy následuje zpočátku nenápadné propouštění personálu, ale brzy je jasné, že ostatní budou muset o své místo s ostatními kolegy tvrdě bojovat. Vztahy se rychle mění, co dříve byla rutina nebo příležitost k zábavě se nyní stává součástí strategie přežití. Běžné třenice jsou ostřejší, pomluvy a naschvály ztrácejí svůj původní kolegiální charakter a stávají se zbraní v boji o existenci, ve kterém v tomto případě není vítěze. Setkání bývalých spolupracovníků po letech od definitivního krachu firmy je nalézá většinou stabilizované na jiných místech jiných podniků, kde se snaží zapustit kořeny. Na schůzce s nostalgií zjišťují, že ač se to zdá nemožné, nikdy o sobě nevěděli všechno a že bývalé vazby se zcela uvolnily se ztrátou společného prostoru. Knížka je zajímavou a zasvěcenou sondou do mechanismu pracovních a mezilidských vztahů v konzumní a citově zploštělé společnosti, napsaná bez sentimentality a s přiměřenou dávkou odstupu.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem