Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.
Vážení zákazníci, od 2:45 bude na webu probíhat údržba, stránka bude zhruba 1 hodinu nedostupná. Za komplikace se omlouváme.

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Miles Young

Svojtka & Co | 2018

Kategorie:
Štítky:

299 Kč 269 Kč

Stav:
Velmi dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Pevná
Počet stran: 288
Jazyky: česky
Překladatel: Vlastimil Juppa
Vydání: První české vydání
ISBN: 9788025621592
Vydáno v: Praha
Vystaveno: po 5. února 2024 15:08
Číslo položky: 749658

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu anekdot a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Komentáře ke knize
Miles Young

Britský předseda a generální ředitel mezinárodní agentury pro reklamu, marketing a publicitu Ogilvy & Mather. Autor prací z oboru.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Nevíte co číst?

Pošleme vám knihu z vašeho oblíbeného žánru jen za 29 Kč.

Zjistit více