Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Metody a postupy poznávání žáka : pedagogická diagnostika

Václav Mertin, Lenka Krejčová

Wolters Kluwer | 2016


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 398
Jazyky: česky
Vydání: 2., doplněné a aktualizované
ISBN: 978-80-7552-014-2
Vystaveno: út 10. listopadu 2020 12:28
Číslo položky: 126774

Publikace (nejen) pro učitele V publikaci naleznete odpovědi na otázky:
Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje?
Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky?
Jak zmapovat vztahy ve třídě?
Jak poznat, že práci učitele dělám dobře?
Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona?
Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele?
Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží?
Slovo „diagnostika“ v nás leckdy vzbuzuje dojem, že jde o cosi speciálního, vyhrazeného, ať už je to v kterémkoli oboru lidské činnosti. Ve skutečnosti znamená toto slovo, pokud jde o jeho etymologii, tolik co „rozpoznání“ nebo prostě poznávání. I v činnosti učitele a vychovatele je poznání dítěte výchozím předpokladem porozumění a účinného doprovázení. Diagnostika je prostě branou činnosti pedagoga, má-li být jeho práce zdařilá a účinná. Čtenář se v publikaci setká nejprve s obecnými pojmy diagnostické metodologie, srozumitelně sepsanými pro náležité porozumění tématu. Učí se poznávat projevy jedinečných vlastností dítěte a také rozeznat známky některých poruch, jako jsou třeba vývojové poruchy učení či chování. Práce se školní třídou sama představuje významné téma pedagogické diagnostiky. Najdete tu také přehled legislativního rámce, kapitoly o sebepoznání učitele, o možnostech využití moderní techniky ve škole a mnohé další. Ze všech těchto důvodů je toto dílo nepostradatelnou příručkou, jež by neměla chybět v knihovně těch, kdo svou pedagogickou práci chtějí vykonávat zasvěceně a kompetentně. O potřebě knihy svědčí i to, že její první vydání je rozebráno a vznikla potřeba vydání nového.
PhDr. Jaroslav Šturma dětský psycholog, ředitel Dětského centra Paprsek, působí na katedře psychologie FF UK v Praze

2., doplněné a aktualizované vydání

Komentáře ke knize
Václav Mertin

PhDr. Václav Mertin, psycholog, 35 let poradenské praxe v pedagogicko-psychologické poradně, učitel katedry psychologie FF UK v Praze – vyučované předměty zahrnují pedagogickou psychologii, školní a poradenskou psychologii. Odborné zájmy: obecnější otázky uplatnění psychologie ve školství, individualizace vzdělávacího přístupu k dětem, poruchy učení a chování, vstup dítěte do školy, domácí vzdělávání, poradenství pro rodiče.

Lenka Krejčová

PhDr. Lenka Krejčová, Ph.D. psycholožka, ředitelka DYS-centra® Praha z. ú. a/nebo chování, kterými jsou především dyslexie, dysortografie, dysgrafie a dyskalkulie, ADHD a ADD). • vystudovala psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze • vyučuje také na Katedře psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, věnuje se publikační a výzkumné činnosti • je členkou výboru České společnosti „Dyslexie“ • v minulosti učila v několika středních školách, v jedné z nich také zastávala funkci výchovné poradkyně a školní psycholožky, pracovala ve středisku výchovné péče • v DYS-centru Praha se věnuje diagnostice dětí, dospívajících i dospělých , dynamické diagnostice, konzultační, poradenské, reedukační práci s klienty

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Google Logo Google Star
4.6 zákaznické recenze

Výhodné komplety

Kupte knihy hromadně za výhodné ceny!

Procházet