Načítám...

McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová studie o značce McDonald's a její reklamě

Markéta Pravdová

Karolinum | 2006


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 246
Jazyky: česky
Vydání: Vyd. 1.
ISBN: 9788024611785
Vydáno v: Praha
Vystaveno: pá 17. března 2023 14:40
Číslo položky: 520208

McDonald's představuje jednu z mnoha světových společností, jež se v reklamní komunikaci snaží nejenom využít stejných prostředků po celém světě, avšak současně velmi citlivě využívají nástroje vhodné pro danou lokalitu. Její reklamy odráží současný marketingový trend, který nepojednává o konkrétních vlastnostech výrobků, ale vytváří mýty o krásných lidech ve fiktivním dokonalém světě. Z jazykového hlediska jde o neustálé opakování asi padesáti hesel... Aktivity firmy McDonald's plně odpovídají trendům současné postmoderní společnosti, jež se odvrací od tradiční kultury a dává přednost náladám vyvěrajícím ze značně pomíjivých, povrchních, nestálých pocitů a konzumovatelným "kulturním statkům".

Markéta Pravdová

Mgr., Ing., advokátka, daňová poradkyně, působí v oboru obchodního, finančního a veřejného práva se zaměřením na státní majetek.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Výhodné komplety

Kupte knihy hromadně za výhodné ceny!

Procházet