Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 581 s., [16] s. barev. obr. příl |
Jazyky: | česky |
Edice: | Expert 64x |
Vydání: | [1. vyd.] |
ISBN: | 9788024702544 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | út 6. února 2024 14:28 |
Číslo položky: | 750524 |
Publikace špičkových evropských autorů nabízí přehled nástrojů, technik a aplikací forem marketingové komunikace. Kniha obsahuje řadu příkladů a případových studií, autoři pojednávají o vytváření značky, komunikaci mezi firmami, internetové a mezinárodní komunikaci, plánováním, výzkumem. Kniha je určena marketingovým, obchodní m a brand manažerům, pracovníkům v oblasti reklamy a vysokoškolským studentům.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem