Stav: |
Dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 284 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Manažer. Marketing 7x |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788024727240 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 7. prosince 2023 13:07 |
Číslo položky: | 708343 |
Manažeři a pracovníci kulturních organizací a studenti vysokých škol dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Autorka, s mnoha zkušenostmi z praxe a akademické sféry, si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu. Zpracování cvičení na koncích kapitol dovede pracovníky organizace k ucelenému marketingovému auditu, vytvoření strategie a marketingového plánu.
Absolventka VŠE v Praze pracovala v zahraničněobchodní umělecké a reklamní agentuře Art Centrum jako obchodní a produkční manažerka multimediální sekce poté vykonávala tutéž činnost jako svobodné povolání. Od roku 1998 působí na Vyšší odborné škole informačních služeb. Přednášela marketingovou komunikaci na Masarykově ústavu ČVUT v programu MBA pod záštitou Sheffield Hallam University a Arts Marketing na Podnikohospodářské fakultě VŠE v Praze a pro studenty FF UK. Přednáší i anglicky na partnerských vysokých školách v Rakousku a v Polsku. Vede seminář art marketingu irského bakalářského programu Institute of Technology, Sligo.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem