Stav: |
Velmi dobrý, mírné oděrky
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 253 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 2. vydání |
Vydáno v: | Zlín |
Vystaveno: | čt 28. prosince 2023 8:59 |
Číslo položky: | 720037 |
"Knihu Ing. Světlíka hodnotím jako jednu z nejlepších, která u nás o marketingu vyšla. Je srozumitelná, stručná, vzácně aktuální a konkrétní. To je názor nejen můj jako učitele, ale i mých studentů a frekventantů různých kurzů pro pracovníky praxe. Ing. Světlík tím prokazuje, že nejen zná, ale umí naučit znát i ostatní." (Prof. ing. Jan Tomek, CSc, katedra marketingu, Vysoká škola ekonomická v Praze)
Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D., český ekonom se zaměřením na marketingovou komunikaci.Předmětem jeho odborného zájmu je marketing, marketing školy, interkulturní marketing a interkulturní komunikace. Řadu let spolupracuje s domácími i zahraničními firmami a institucemi zejména v oblasti vzdělávání a školení pracovníků a konzultační činnosti.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem