Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Marketing

Jana Boučková

C.H. Beck | 2010

Kategorie:
Štítky:

79 Kč

Stav:
Dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 499
Jazyky: česky
Edice: Beckovy ekonomické učebnice 11x
Vydání: 2., přeprac. a dopl. vyd
ISBN: 978-80-7400-115-4 (brož.)
Vydáno v: Praha
Vystaveno: čt 1. prosince 2022 14:43
Číslo položky: 449790

Marcela Zamazalová: Marketing - 2. přepracované a doplněné vydání. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž můžeme říct o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky a současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace a Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.

Komentáře ke knize
Jana Boučková

Narozena v Litomyšli. Doc., Ing., CSc., ekonomka, zabývá se marketingovým výzkumem, práce z oboru.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat