Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.
Doprava zdarma!
Ladislav Kesner: Marketing a management muzeí a památek

Marketing a management muzeí a památek : od přípravy expozice k prožitku návštěvníka ... : kultura a cestovní ruch

Ladislav Kesner

Grada | 2005


749 Kč

Stav:
Velmi dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Pevná
Počet stran: 304
Jazyky: česky
Edice: Expert 64x
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 9788024711041
Vydáno v: Praha
Vystaveno: čt 9. listopadu 2023 12:36
Číslo položky: 684119

Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům.

Komentáře ke knize
Ladislav Kesner

Narozen 27.3.1961 v Praze. PhDr., historik umění a muzeolog, sinolog, autor řady výstav a expozic, také odborných studií o problematice muzeologie v digitální době.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat