Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 116 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | První vydání |
ISBN: | 9788027125852 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | st 30. srpna 2023 15:40 |
Číslo položky: | 626653 |
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem