Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Co je branding?

Matthew Healey

Slovart | 2008


449 Kč

Stav:
Dobrý, až velmi dobrý, mírně natrhlé desky na hřbetě
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Pevná
Počet stran: 256
Jazyky: česky
ISBN: 9788073911676
Vydáno v: Praha
Vystaveno: čt 30. listopadu 2023 14:25
Číslo položky: 704249

Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád. Dívá se na principy fungování značky (brand), zkoumá proces brandingu a předkládá názory, které může každý aplikovat při své vlastní práci s brandingem. Kniha Co je branding? zkoumá řadu různých oblastí, které složitá disciplína brandingu zahrnuje. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků (positioning, vyprávění příběhu, design, stanovení ceny a vztahy s veřejností), kde jej lze aplikovat (produkty, služby, organizace, lidé a místa) a čeho jím lze dosáhnout. Případové studie obsažené v mezinárodním portfoliu kampaní podrobně rozebírají, na čem stojí jejich úspěch, čím jsou významné a co se z nich lze dozvědět. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Zároveň poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.

Komentáře ke knize
Matthew Healey

Autor prací o designu výrobku, reklamě a webových technologiích týkajících se značky produktu.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Nevíte co číst?

Pošleme vám knihu z vašeho oblíbeného žánru jen za 29 Kč.

Zjistit více