Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Chaotika : manažment a marketing firiem v turbulentných časoch

Philip Kotler, John A Caslione

Eastone Books | 2010


149 Kč

Stav:
Dobrý, oděrky na zadní straně desek
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Pevná s obálkou
Počet stran: xviii, 186
Jazyky: slovensky
Edice: Knižná edícia Nadácie Tatra banky 4x
ISBN: 9788081091148
Vydáno v: Bratislava
Vystaveno: ne 24. března 2024 11:38
Číslo položky: 801497

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonomické zpomalení je ve skutečnosti součástí epochy stále častěji se opakujících, nepředvídatelných turbulencí, v níž se rizika i příležitosti rychle šíří po celém světě. Je vaše firma připravena na příští šok?

I v relativně klidných mezidobích prosperity neúnavně panuje nadměrná konkurence. Vedle každodenních problémů spojených s konkurenčním prostředím a střídáním obvyklých hospodářských cyklů se tak šéfové a manažeři firem musí naučit rozpoznávat zvýšený výskyt větších i menších poruch ohrožujících jejich podnikatelské plány. Potřebují proto nové strategie, jimiž se budou chránit a díky nimž budou moci využít příležitosti, které se nepochybně objeví.

V knize Chaotika představují uznávaní podnikoví stratégové Philip Kotler a John Caslione mnoho detailních poznatků směřujících nejen k pouhému přežití firmy v globální ekonomické krizi, ale zejména k nastartování prosperity pro mnohé další konjunktury a poklesy, které ji čekají. Jádrem je představení systému řízení chaosu, usilujícího o minimalizaci zranitelnosti firmy a maximální využití naskýtajících se příležitostí – a tím i získání náskoku před konkurenty, kteří se uchylují k zastaralé taktice všeobecné paniky a plošných škrtů. Tento systém vám pomůže zcela přehodnotit své manažerské a marketingové přístupy v době recese a turbulencí trhů.

Respektovaní autoři vám zde předkládají příklady a návody, jak:

- zavést systém včasného varování odhalující první náznaky převratných změn, včetně inovací a šoků, na něž musí firma reagovat,
- vytvářet nejpesimisičtější, nejoptimističtější a nejpravděpodobnější scénáře, včetně příslušných strategií pro efektivní zvládnutí každé z možných situací,
- strategicky snižovat náklady a zvyšovat efektivitu v jednotlivých odděleních: finančním, informačních technologií, výrobním, nákupu a lidských zdrojů,
- ochránit svůj tržní podíl v klíčových zákaznických segmentech bez potřeby ohromných rozpočtů na výzkum trhu a marketing,
- zkrátit strategické plánování do kratších, tříměsíčních cyklů umožňujících adekvátně reagovat na aktuální stav firmy a okolního prostředí,
- předcházet potenciálně katastrofálním důsledkům opuštění zásadních principů.

Jako skvěle načasovaná, praktická a přesvědčivá kniha je Chaotika nepostradatelným návodem pro vedoucí představitele firem usilujících o přežití současných ekonomických bouří a toužících po udržení prosperity během všech dalších turbulencí, které jsou před námi.

Komentáře ke knize
Philip Kotler

Philip Kotler je v současnosti považován za jednu ze špičkových a nejznámějších autorit v oboru marketingu. Philip Kotler je držitelem čestné profesury S. C. Johnson and Son v oboru mezinárodní marketing na J. L. Kellogg Graduate School of Management na Northwestern University. Magisterský titul získal na University of Chicago a titul Ph.D na MIT, oba v oboru ekonomie. Profesor Kotler napsal více než 50 knih o všech aspektech marketingu. Mezi ně patří i celosvětově nejužívanější učebnice pro vysoké školy, Marketing Management. Ta vyšla již ve 14 edicích. Kotler publikoval více než 150 článků v předních časopisech, např. Harvard Business Review, Sloan Management Review, Journal of Marketing, Management Science a v Journal of Business Strategy. Jeho práce jsou zmíněny alespoň jednou v každé kapitole jakékoliv knihy, která se věnuje největším teoretikům byznysu a managementu. Pracoval jako poradce v oblasti strategie marketingu, plánování, organizace marketingu a mezinárodní marketing pro společnosti IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck a další. Spolupracoval také s některými vládami jako poradce v otázkách, jak vyvíjet a využívat schopnosti a zdroje vládních firem ke konkurenci na globálním trhu. Kotler je také zakladatelem světového marketingového summitu, jehož každoroční konference se věnují hledání způsobu, jak zlepšit kvalitu lidského života. Je také spoluzakladatelem prvního světového muzea marketingu v Ubudu a prvním odborníkem na marketing, který se objevil na poštovní známce. Kotler vidí marketing jako disciplínu ekonomie, i když se s ním ekonomové v tomto názoru neshodují. Rozhodl se pustit se do výuky marketingu, aby vyzvedl otázky, které ekonomy nezajímají. Především jak zákazníci činí svá rozhodnutí, jak měřit efektivitu reklamy, jak alokovat zdroje kupní síly, jak vybrat optimální distribuční toky apod. Kotler sám sebe definuje jako ekonoma trhu, v kontrastu s makroekonomy a mikroekonomy. Jako jed...

John A Caslione

John A. Caslione is an American businessman, entrepreneur, mentor, consultant, professor, author and public speaker.Caslione is Founder, President and CEO of GCS Business Capital, LLC, an Emerging Markets and Mergers and Acquisitions global business advisory firm with offices in the U.S., Europe and Asia. Founded in 2005, GCS is focused on providing advisory services to companies engaged in internationalizing their business with special expertise in high growth emerging markets, global marketing, sales and distribution alliances, cross-border mergers and acquisitions and international equity joint ventures and strategic partnership and alliances between companies from North America, Europe, the Middle East, Africa, China and other markets in Asia.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Adoptujte knihu jen za 29 Kč.

Nemůžete si vybrat? Zvolte si žánr a my vybereme za vás.

Zjistit více