Stav: |
Mírně opotřebená, politá, zvlněné stránky, text v pořádku
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 311 |
Jazyky: |
![]() |
Překladatel: | Martina Frýbortová |
ISBN: | 978-80-7349-195-6 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 2. března 2023 8:07 |
Číslo položky: | 509306 |
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem