Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Hana Škapová: Strategie firemní komunikace

Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.

Zobrazit vše

Kategorie:

Ekonomie a obchod 2194x

Štítky:

reklama a média 37x

Výběru odpovídá
vydání

Dárkové poukazy nově v nabídce.

Hledáte dárek pro náročné knihomoly?

Vybrat