Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti]

Edward Horrel, Edward Horrell

Computer Press | 2007


119 Kč 99 Kč

Stav:
Dobrý až velmi dobrý, místy v textu zvýrazněno
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: iii, 152
Jazyky: česky
Překladatel: Jana Kalová
Edice: Praxe manažera 32x
Vydání: Vyd. 1.
ISBN: 9788025119051
Vydáno v: Brno
Vystaveno: čt 8. února 2024 8:51
Číslo položky: 751640

Jak se stát úspěšným obchodníkem? Cílem publikace není jen otevření brány do světa vzrušujících zisků, ale zejména poukázat na realitu burzovního byznysu. Autor přináší kvalitní potřebné informace pro začátečníky, zdůrazňuje nutnost nastudovat teorie o aspektech obchodování a získat schopnost správně odhadnout obchodní strategie. Příručka tak vede budoucí obchodníky na burze zejména k trpělivé práci na svém obchodním plánu, řízení peněz i vlastní psychologii. Další kapitoly už přímo informují o způsobech obchodování, potřebných nástrojích, analýze, obchodním systému ... Součástí knihy je řada ukázkových grafů a slovníček pojmů z oboru.

Komentáře ke knize
Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Výhodné komplety

Kupte knihy hromadně za výhodné ceny!

Procházet