Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 128 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Poradce pro praxi 17x |
ISBN: | 80-247-0781-0 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | st 4. ledna 2023 12:47 |
Číslo položky: | 468223 |
Kniha je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola "Prvky komunikace" popisuje, jakými komunikačními prostředky vedoucí donutí podřízené, aby se věnovali základnímu a jedinému cíli firmy - zákazníkovi. Druhá, podstatně kratší kapitola radí, jak se vyhnout negativnímu přijetí rozhodnutí u podřízených a jak komunikovat s vyššími úrovněmi podnikového managementu. Teorie je ilustrována skutečnými příběhy ze zákaznické i manažerské praxe a zajímavými citáty z díla světových myslitelů. Schémata v textu; přehled česky psané literatury.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem