Stav: |
Dobrý
|
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 447 |
Kategorie: | Sociologie a Psychologie, Politologie, Slovníky, Encyklopedie a Učebnice |
Překladatel: | Jan Jirák, Marcel Kabát |
Vydání: | 1 |
ISBN: | 80-7178-200-9 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 4. prosinec 2017 10:05 |
Dostupnost: | Prodáno |
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.