Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Tři knihy typů : Pro lepší reklamu : Pro větší výkonnost : Pro lepší prodej

Herbert Newton Casson

Bohumil Janda | 1927


Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Pevná brožura
Počet stran: 441, 1 list
Jazyky: česky
Překladatel: František Král, Josef Vorel
Edice: 11. svazek ed. Merkur 6x
Vydáno v: Praha
Vystaveno: st 30. března 2022 10:09
Číslo položky: 306231

Začátkem 20. století vycházely v časopise Tištěné obchodní umění, vydávaném v Cambridge, ve státě Massachusetts, USA, články předního britského odborníka na zlepšování obchodních praktik a zapojování rozmanitých forem reklamy do obchodních procesů. Články vyvolaly celosvětový zájem, a proto byly později v mnoha zemích světa soustředěné do knižní podoby.
Tři knihy typů, představují navrhy:
1. Pro lepší reklamu
2. Pro větší výkonnost
3. Pro lepší prodej

Do češtiny přeložili Dr. Fr. Král a Josef Vorel. Kniha vyšla jako sv. II. edice Knihovna Merkur, redakcí kom. inž. Františka Munka; vytiskl Rudolf Šátek, 1927.

Komentáře ke knize
Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Adoptujte knihu jen za 29 Kč.

Nemůžete si vybrat? Zvolte si žánr a my vybereme za vás.

Zjistit více