Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná brožura |
Počet stran: | 441, 1 list |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | František Král, Josef Vorel |
Edice: | 11. svazek ed. Merkur 6x |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | st 30. března 2022 10:09 |
Číslo položky: | 306231 |
Začátkem 20. století vycházely v časopise Tištěné obchodní umění, vydávaném v Cambridge, ve státě Massachusetts, USA, články předního britského odborníka na zlepšování obchodních praktik a zapojování rozmanitých forem reklamy do obchodních procesů. Články vyvolaly celosvětový zájem, a proto byly později v mnoha zemích světa soustředěné do knižní podoby.
Tři knihy typů, představují navrhy:
1. Pro lepší reklamu
2. Pro větší výkonnost
3. Pro lepší prodej
Do češtiny přeložili Dr. Fr. Král a Josef Vorel. Kniha vyšla jako sv. II. edice Knihovna Merkur, redakcí kom. inž. Františka Munka; vytiskl Rudolf Šátek, 1927.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem