Stav: |
Dobrý, věnování původnímu majiteli
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 233 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788085943993 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 11. ledna 2024 12:45 |
Číslo položky: | 729547 |
Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.
Dita Stejskalová je reditelkou Ogilvy Public Relations, kde pracuje již od roku 1994. Vystudovala VŠE Praha, Fakultu mezinárodních vztahů se specializací na mezinárodní obchod, politiku a diplomacii. Přednáší a je spoluautorkou knih „Strategie firemní komunikace“ a „Marketing zdravotnických zařízení“ . Je aktivní mentorkou v programu Odyssey a stála u zrodu Prague Leadership Institute.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem