Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 303 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 1. vyd |
ISBN: | 80-7197-231-2 (váz.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | pá 17. března 2023 9:53 |
Číslo položky: | 519638 |
Kniha chápe uskutečnění prodeje jako proces od hledání potencionálních zákazníků přes úvodní a další schůzky s nimi až po konečné uzavření prodejní smlouvy. Popisovaný proces se děje metodou "Sales Advantage", volně přeloženo "Získávání prodejů". Publikace je určena jak prodejcům továrních výrobků, tak i prodejním zástupcům bank, pojišťoven či cestovních kanceláří při prodejích produktů a služeb těchto ústavů.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem