Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 167 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Expert 61x |
Vydání: | 1. vyd |
ISBN: | 80-7169-813-X (váz.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | pá 22. října 2021 15:12 |
Číslo položky: | 234478 |
Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM). Publikace přináší logické zdůvodnění nutnosti rozšíření manažerských aktivit o oblast řízení vztahů se zákazníky - určování ziskovosti zákazníků a struktury vztahů s nimi, pojednání o nákladech na vztahy, průnik zákazníka do organizace.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem