Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Řízení vztahů se zákazníky : procesy, pracovníci, technologie

Jan Dohnal

Grada | 2002


89 Kč 59 Kč

Stav:
Velmi dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 161
Jazyky: česky
Edice: Management v informační společnosti 9x
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 9788024704012
Vydáno v: Praha
Vystaveno: po 31. července 2023 13:57
Číslo položky: 601790

Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu. Proto je kniha určena řídícím pracovníkům podniků od generálních ředitelů přes ředitele marketingu, obchodu až k ředitelům informatiky, personalistům i dalším manažerům a specialistům a studentům VŠ ekonomického zaměření. Autor popisuje procesy CRM, pracovníky v CRM a technologické trendy a nároky na funkcionalitu technologických řešení, protože hlavně do těchto oblastí jsou rozdělovány investice do úspěšných inovací CRM, ilustruje jak řídit riziko inovace CRM. V příloze jsou uvedeny profily firem a poskytovaných služeb v oblasti CRM v ČR.

Zdroj: http://www.knihy-dvd.cz/marketing_a_management/rizeni_vztahu_se_zakazniky_procesy_pracovnici.html

Komentáře ke knize
Jan Dohnal

Narodil se 18.5.1943 v Praze. Působí jako vysokoškolský profesor. Autor prací o výpočetní technice, informatice, řízení vztahů se zákazníky a řízení podniků.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Potřebujete místo v knihovně?

Prodejte své knihy přes aplikaci Booxy!

Zjistit cenu