Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 226 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Manažer 24x |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788024702018 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 3. srpna 2023 10:52 |
Číslo položky: | 604688 |
Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této oblasti. Kniha je určena především manažerům, mediálním plánovačům a nákupčím reklamy, provozovatelům on line služeb, mediálním pracovníkům, marketingovým manažerům a ředitelům. Podává přehled mediálních egentur působících v České republice pro reklamu na Internetu, stejně jako přehled nejdůležitějších pojmů, definic, metod měření apod. pro on line reklamu. Součástí knihy je rozsáhlá faktografická příloha a velké množství grafů, tabulek a ukázek www stránek.
Petr Stuchlík je český podnikatel a manažer s dlouholetou praxí v oblasti finančnictví a médií. Většinu svojí dosavadní profesní kariéry spojil s finančně poradenskou společností Fincentrum, kterou na přelomu tisíciletí spoluzaložil a až do svého vstupu do politiky v roce 2018 také spoluvlastnil. Ve volbách na podzim 2018 byl kandidátem hnutí ANO 2011 na primátora Prahy, do června 2019 působil v zastupitelstvu hlavního města Prahy. Nyní je prostřednictvím své společnosti Duck Sauce spoluvlastníkem algoritmického investičního fondu Quant či pánského zakázkového krejčovství Le Premier. Kromě toho mu patří soutěž Banka roku a ceny klasické hudby Classic Prague Awards. Mezi lety 1995 a 2001 vystudoval Fakultu managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Během vysokoškolského studia absolvoval v roce 1999 studijní pobyt na Erasmus University v nizozemském Rotterdamu. Ještě při studiích na VŠE v Praze založil v dubnu roku 2000 společně s Martinem Nejedlým finančně poradenskou společnost Fincentrum. Její internetové aktivity v čele s portálem www.fincentrum.cz odkoupila v červnu 2001 mediální skupina MAFRA, v níž Stuchlík od září 2002 budoval a řídil obchodní oddělení zpravodajského portálu iDNES.cz. Po dvou letech se stal navíc zástupcem obchodního ředitele deníků Mladé fronty DNES, Lidové noviny a Metropolitní expres. Na starosti měl také obchodní pobočky v krajských městech a elektronická média. Po sjednocení obchodních týmů mediální skupiny MAFRA v roce 2005 byl jmenován zástupcem obchodního ředitele celé skupiny. Kromě tištěných deníků tak odpovídal i za obchod internetových portálů iDNES, lidovky.cz, jobdnes.cz, televize Óčko, hudebního časopisu Filter a pražských rádií Classic FM a Expresrádio. Mezitím však rychle rostla finančně poradenská společnost Fincentrum, a tak skupinu MAFRA v roce 2006 opustil, aby se mohl z pozice generálního ředitele plně věnovat rozvoji vlastní firmy. V té době už Fincentrum vyhlašovalo ocenění Banka roku, pr...
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem