Stav: |
Dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | xvi, 171 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Vilém Jungmann, Jan Procházka |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 978-80-251-1536-7 (brož.) |
Vydáno v: | Brno |
Poznámka: | obálka Martin Sodomka |
Vystaveno: | čt 17. listopadu 2022 14:02 |
Číslo položky: | 441223 |
Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem