Antikvariát Avion

1. Máje 59/5 Liberec

(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! - jak získat zákazníka špičkovými službami

Ivan Nový, Jörg Petzold

Grada | 2006


70

Stav:
Velmi dobrý
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 159
Kategorie: Motivační literatura a Partnerské vztahy
Série: Manažer. Prodej
Vydání: 1
ISBN: 80-247-1321-7
Vydáno v: Praha
Dostupnost: Skladem

Tato kniha není na naší prodejně. Před vyzvednutím je třeba si ji objednat.

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a...