Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Marketing jako šachová hra : vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků

Jaroslav Tručka

BizBooks | 2013


79 Kč

Stav:
Velmi dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 212
Jazyky: česky
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 9788026500544
Vydáno v: Brno
Vystaveno: pá 16. února 2024 16:09
Číslo položky: 759926

Tato knížka poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede na cestu k úspěchu a prosperitě. Jako bonus se dočtete, proč některé jednoduché návody buď nefungují vůbec, nebo přinášejí značně nekonzistentní výsledky, a v čem spočívá základní nedorozumění. Nakladatelská anotace. Kráceno.

Komentáře ke knize
Jaroslav Tručka

Narozena 21. 2. 1959. Ing., homeopat, podnikatel, manažer, zaměřen na marketing. Od r. 2000 žije v Mnichově.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Nevíte co číst?

Pošleme vám knihu z vašeho oblíbeného žánru jen za 29 Kč.

Zjistit více