Edice: 2. svazek ed. Akta Enzo 5x
Vydání: První vydání
ISBN: 9788074914324
Vydáno v: Brno
Vystaveno: so 10. června 2023 14:47
Číslo položky: 569396

Během degustačního turné po nepříliš známém vinařském regionu Gaillac zmizí nejlepší světový kritik vín Gil Petty. O rok později je nalezen ve vinici na jihozápadě Francie, oblečený do karmínového roucha Řádu božské láhve, společnosti, která se věnuje propagaci gaillackých vín. Přivázaný ke kříži stál jako morbidní strašák mezi řádky zralé vinné révy a zjevně byl celou dobu předtím uchováván v červeném víně. Pettyho vrah nikdy nebyl dopaden.
Když se po třech letech Enzo Macleod do odloženého případu znovu pustí, zjistí, že v napohled klidném francouzském vinařství vře tvrdý boj plný chamtivosti, závisti a zoufalství. Enzovi se nabízí jeden potenciální vrah za druhým: místní vinaři, členové Řádu božské láhve, a dokonce i Pettyho dcera Michelle. Co když je někdo z nich připraven Enza zastavit, i kdyby měl zabíjet znovu?
-----
Enzo Macleod je jeden z nejneobvyklejších řešitelů zločinů, s jakým jsem se kdy setkal. Něco mezi Jamesem Bondem a inspektorem Clouseauem. - BookBrowse
Enzův emocionálně vypjatý vztah s dcerami a fakt, že ho přitahují dvě okouzlující ženy současně, k tomu chuťovky z vinařského světa a umění degustace dělají z knihy rozmanité, uspokojující čtení. - Publishers Weekly
Akta Enzo jsou mimořádná série, v níž May svého hlavního hrdinu představuje bez příkras a se vším všudy. Macleod je nádherná postava — je tvrdohlavý, bystrý, občas ztřeštěný, rozervaný ve vztazích se ženami… a je velmi příjemným přírůstkem do současné detektivní tvorby. - Crimespree Magazine