Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

Jak se dělá účinná reklama

Tom Brannan

Management Press | 1996


69 Kč 45 Kč

Stav:
Dobrý
Dostupnost: Skladem pro e-shop
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 180
Jazyky: česky
Překladatel: Milan Dvořák
Vydání: 1. vyd
ISBN: 80-85603-99-3
Vydáno v: Praha
Vystaveno: čt 3. června 2021 11:59
Číslo položky: 190828

Praktická příručka ukazuje reklamní aktivity v kontextu ostatních odnikových činností a poskytuje mnoho neocenitelných rad, jak právě v této oblast dosáhnout silné konkurenční výhody. Kniha tvoří určitý most či spolehlivý přechod mezi nezbytným teoretickým fundamentem a potřebami reklamní praxe. Postihuje všechny aspekty reklamy - od jejího místa v soustavě podnikového plánování přes identifikaci a důkladné poznání jejích příjemců, formulaci optimálního reklamního sdělení a jeho hlavní myšlenky, přípravu reklamních akcí a jejich rozpočtové zajištění, případný výběr reklamní agentury a zásady efektivní spolupráce s ní, vlastní tvůrčí proces, nástroje reklamního působení až po produkci reklamních kampaní a měření jejich účinnosti.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Nevíte co číst?

Pošleme vám knihu z vašeho oblíbeného žánru jen za 29 Kč.

Zjistit více