Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 199 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Manažer 23x |
Vydání: | 1. vyd |
ISBN: | 80-247-0205-3 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | út 20. prosince 2022 12:16 |
Číslo položky: | 462091 |
Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu. Zabývá se nejen rozvojem dovedností prodejců-profesionálů a získáváním zakázek, otázkami motivace, odměňování a hodnocením činnosti prodejců, ale také například řízením vztahů se zákazníky a administrativou objednávek uvnitř firmy. Kniha pomůže obchodním manažerům a vedoucím prodeje, samostatným prodejcům a dealerům, pracovníkům marketingu i controllingu efektivně zorganizovat prodej a zlepšit jeho výsledky. Důležité informace v ní najdou i pracovníci personálních útvarů, kteří se podílejí na sestavování prodejních týmů, školení, motivaci a hodnocení prodejců.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem