Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 215 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788072522392 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | st 27. března 2024 14:59 |
Číslo položky: | 804456 |
Behaviorální ekonomie je věda mezi klasickou ekonomií a psychologií. Na rozdíl od klasické zkoumá behaviorální ekonomie "nevypočitatelné" chování zákazníků, ovlivňované jejich dosavadními zkušenostmi s podobným zbožím, jejich emocemi a pocity i charakterovými vlastnostmi jako je poctivost, či naopak nepoctivost či odkládání práce na později. Na tyto zvláštnosti musí brát zřetel marketingoví pracovníci. Autor, profesor behaviorální ekonomie na univerzitě MIT Media Laboratory and Sloan School of Management, závěry testů velice čtivě vysvětluje, jak obchodníci využívají přidání nějakého zboží zadarmo ke koupi jiného, již zastaralého výrobku, nebo že dražší lék působí "účinněji" - jako placebo. - Kniha je doplněna poznámkami a přehledem použité a doporučené literatury.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem