Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 217 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Pedagogika 20x |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788024730707 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | pá 6. října 2023 12:05 |
Číslo položky: | 656902 |
Monografie je věnována inkluzivnímu vzdělávání, tedy pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, ale JAK takovému dítěti toto vzdělávání umožnit, aby z něho profitovalo ono samo i jeho okolí. Monografie přináší všem, kteří mají zájem českou školní praxi nadále rozvíjet, přehled současných teorií inkluzivního vzdělání, interpretaci jeho principů a výklad metodiky. Jejím záměrem je vytvořit současně i teoretické zázemí pro postupující inkluzivně orientovanou praxi na školách. Základem je faktografická teoretická studie doplněná příklady tzv. dobré praxe z tuzemska i ze zahraničí.Publikace je určena především pro studenty pedagogických oborů a pro odbornou veřejnost – pedagogy, psychology, sociální pracovníky a poradenská pracoviště včetně pracovníků nově vznikajících Center podpory inkluzivního vzdělávání (CPIV).
Narozena 1964 v Sušici. PaedDr., Ph.D., speciální pedagožka, odborná.asistentka na Pedf UK v Praze, předsedkyně Somatopedické společnosti. Výzkumné zaměření a publikace ze školní integrace postižených, socializace osob s tělesným postižením a zdravotním oslabením, sociální inkluze znevýhodněných, vzdělávání pedagogů v oboru integrativní pedagogiky.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem