Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | vii, 199 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788025116883 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | út 27. září 2022 13:57 |
Číslo položky: | 408643 |
Efektivní reklamní a marketingová komunikace tvoří nezbytný předpoklad pro obchodní úspěchy firmy. Zvládnutí této komunikace vyžaduje vzdělání a rozhled v mnoha oborech. Uplatní se zde znalosti z brand managementu, světa médií, sales promotions či public relations. Proto kniha nabízí seznámení s reklamní a marketingovou komunikací, s nimi souvisejícími - výše uvedenými - obory, užívanými pojmy, oblíbenými praktikami, základy propagace. Autor se záměrně vyhýbá definicím, statistikám a poučkám. Preferuje formu vyprávění, které doplňuje příklady z praxe i historie, text prokládá ilustrativními fotografiemi. Jako bonus pro čtenáře-manažery je připravena speciální závěrečná kapitola o katolické církvi jakožto firmě, která díky své pevně vybudované firemní identitě proplula staletími až do současnosti.
Zpěvák Jan Cézar začínal svou uměleckou kariéru v Československé televizi jako dělník - stavěč. Poté Cézar téměř dva roky pracoval v tiskárně Rudého práva a ještě před vojnou stihl působit jako referent ministerstva kultury. Ve vojenském stejnokroji strávil Jan Cézar delší čas na jižní Moravě, sloužil v Židenicích, a i když se po vojně vrátil do Prahy, k žití si po listopadu vybral právě jihomoravskou metropoli. V současnosti J. Cézar v Brně pracuje jako spisovatel, nezávislý publicista a uznávaný marketingový expert. Autor je narozen roku 1963 na Žižkově, kousek od té hříšné čtvrti Nusle, což předznamenalo jeho slovník i vkus. Škol se mu příliš nedostalo. Proto se věnoval řemeslu psacímu v oboru reklamní textař. To právě více než talent vyžaduje především chatrné morální zásady, neboť v inzerci je třeba zboží neustále vychvalovat. Autor za svůj život prošel též mnoha jinými profesemi. Nahlédl tak do mnoha typů lidských, od dělnictva až po smetánku společnosti, a může se vcítit do problémů životů obyčejných, popřípadě je schopen popsat věrně i luxusy. To se zdá jeho devízou asi největší. První jeho knihou byly Králožroutky , o jedné sexy slečně, která se vydává na lov bohatých mužů. Druhá má mírně zneklidňující titul Grand Kundonyon , ale je to upřímný příběh o tom, jak zabíjet srdcem. Jan Cézar je od počátku spojen s brněnským vydavatelstvím Jota, které mu umožnilo beletrizovat úspěšnou televizní sérii o národu veselých četníků. Za což je autor vděčen vydavateli, osudu a dalším vyšším instatncím...
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem