Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 220 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788087500514 |
Vydáno v: | Zlín |
Vystaveno: | čt 15. února 2024 14:10 |
Číslo položky: | 758943 |
S pomocí velkého množství příkladů z praxe se čtenář postupně seznamuje s psychologickým působením hudby a s jejím využitím v rámci propagačního sdělení. Autor se věnuje hudbě jako prostředku komunikace, jež s sebou nese více či méně skryté významy, hojně užívané právě v oblasti reklamy. Podrobně se kniha zabývá především hudbou v televizní reklamě, postupem při tvorbě reklamního spotu a také vývojem využití reklamní hudby. Závěrečné kapitoly jsou věnovány hudbě ve veřejném prostoru (obchodní prostředí, politický marketing) a využití hudby při práci či učení a rovněž k terapeutickým účelům. Publikaci zakončuje resumé v anglickém jazyce a tematická bibliografie.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem