Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 158 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Alena Svozilová |
Edice: | Expert 61x |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788024718149 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 17. srpna 2023 13:45 |
Číslo položky: | 615238 |
Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. Původní CRM bylo nástrojem intenzifikace, avšak druhá generace již zahrnovala všestranně zaměřený zákaznický informační systém. Tento stupeň vývoje umožnil použití informací pro různé simulace a předpovědi budoucího chování zákazníků.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem