Načítám...
Doprava zdarma nad 699 Kč po Česku.

99 tipů pro úspěšnější reklamu

Monika Monzel

Grada | 2009

Kategorie:
Štítky:

Tato kniha nyní není v nabídce. a my Vám dáme vědět, jakmile se opět objeví.

Dostupnost: Vyprodáno
Vazba: Brožovaná
Počet stran: 198
Jazyky: česky
Překladatel: Gabriela Thöndlová
Edice: Manažer. Marketing 7x
Vydání: 1. vyd.
ISBN: 9788024729282
Vydáno v: Praha
Vystaveno: čt 9. března 2023 13:35
Číslo položky: 514860

Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, čím se vyznačuje dobrá reklama a jak zvýšit její věrohodnost. Přečtete si, co byste měli vědět o svém trhu, jak vytvořit přesvědčivé reklamní sdělení, jak reklamu dostat k cílové skupině a využít direct marketing, internet, e-mail, reklamu v tisku a alternativní formy reklamy či jak účinně propagovat s malým rozpočtem. Dostane se vám doporučení ohledně právních aspektů reklamy i spolupráce s agenturami. Kniha je určena marketingovým manažerům a specialistům a výborně poslouží podnikatelům z malých firem.

Komentáře ke knize
Monika Monzel

Německá podnikatelka, ředitelka poradenské a vzdělávací firmy. Zabývá se vzděláváním marketingových, reklamních a prodejních specialistů.

Dopravu hradíme my

Objednávkám nad 699 Kč

Tituly, které jinde nenajdete

Sběratelské kusy i knižní novinky

Balíme ekologicky

A s radostí

Vykupujeme knihy

Za hotové a s vlastním odvozem

Adoptujte knihu jen za 29 Kč.

Nemůžete si vybrat? Zvolte si žánr a my vybereme za vás.

Zjistit více