Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 198 |
Jazyky: | česky |
Překladatel: | Gabriela Thöndlová |
Edice: | Manažer. Marketing 7x |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788024729282 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | čt 9. března 2023 13:35 |
Číslo položky: | 514860 |
Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat, čím se vyznačuje dobrá reklama a jak zvýšit její věrohodnost. Přečtete si, co byste měli vědět o svém trhu, jak vytvořit přesvědčivé reklamní sdělení, jak reklamu dostat k cílové skupině a využít direct marketing, internet, e-mail, reklamu v tisku a alternativní formy reklamy či jak účinně propagovat s malým rozpočtem. Dostane se vám doporučení ohledně právních aspektů reklamy i spolupráce s agenturami. Kniha je určena marketingovým manažerům a specialistům a výborně poslouží podnikatelům z malých firem.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem