Stav: |
Dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 240 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788025136492 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | st 21. února 2024 15:27 |
Číslo položky: | 764501 |
DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI
nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování?
Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete.
S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD:
* Jakými způsoby snadno motivovat příjemce
* Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat
* Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace
* Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál
* Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání
* Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci
* Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta
* Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem