Sci-fi román věnující se tematice počítačových her a jejich předpokládané roli v budoucnosti a odkazující v příběhu na základní pilíře herního žánru.Píše se rok 2045 a svět nejen že se stále potácí v ekonomické krizi, ale zásadně se přidala i krize energetická. Situace většiny lidí na Zemi je neutěšená, a tak není divu, že kdo může, uniká do virtuální reality on-line hry OASIS. Nejen, že svět virtuálních životů dává zapomenout na nesnesitelnost života opravdového, ale navíc tvůrce hry zakódoval do světa OASIS indicie, které mají schopného hráče dovést až k cíli. Tím se předpokládá být poklad nesmírné ceny, neboť autor virtuálu byl miliardářem. Když obyčejný středoškolák při hře o jednu z indicií víceméně zakopne, rozjede se hon. A těžko říci, kde bude nebezpečnější. Zda ve světě virtuálním nebo v tom skutečném.
Zobrazit všeAngloamerická literatura 26072x, Sci-fi a Fantasy 8435x, Sci-fi 2975x
romány 21886x, anglická literatura 18236x, americká próza 12059x, americké romány 10951x