Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | iv, 95 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788025100332 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | út 9. srpna 2022 7:24 |
Číslo položky: | 377574 |
Rady pro obchodníky, jak vyjednávat se zákazníkem a jak se cvičit v prodejních dovednostech.
Autorka vychází ze své mnohaleté praxe v tomto oboru a v jednotlivých kapitolách systematicky probírá všechny potřebné kroky důležité pro obchodní jednání, včetně znalosti psychologie mezilidské komunikace. Upozorňuje čtenáře nejen na hlavní cíl - získat zákazníka, ale i na řadu drobných a zdánlivě podružných okolností, které mohou výrazně přispět ke zdaru jednání. Knížka je stylizována formou přívětivých rad; důležité pojmy jsou graficky zvýrazněny. (www.mlp.cz)
Absolvovala Přírodovědeckou fakultu UP v Olomouci. Působila zprvu jako vysokoškolský pedagog. Později vykonávala obchodní činnost, postupně jako obchodní zástupce, obchodní konzultantka, vedoucí prodeje a obchodní ředitelka. Dnes je trenérkou a konzultantkou poradenské firmy Traicon. Zaměřuje se na oblast řízení obchodu, akvizice, psychologie prodeje, obchodní komunikace, obchodního vyjednávání, prodejní dovednosti. Absolvovala certifikovaný kurz hotelového managementu AFPA ve Francii a stáž na téma Management marketingu v Nizozemí. Získala certifikát trenéra managementu Chartered Institute for Personnel and Development . Je autorkou několika knih z oblasti komunikace a obchodu.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem