Dostupnost: | Vyprodáno |
Vazba: | Brožovaná |
Počet stran: | 116 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | Vyd. 1 |
ISBN: | 978-80-7367-585-1 (brož.) |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | út 10. listopadu 2020 12:05 |
Číslo položky: | 126765 |
Jak učit žáky myslet a učit se Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd. Mgr. Gabriela Málková, Ph.D., vystudovala psychologii a speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě UK v Praze. Ve své vědecké, přednáškové a publikační činnosti se zabývá zejména teorií a praxí zprostředkovaného učení.
Vystudovala psychologii a speciální pedagogiku a posléze pedagogickou psychologii na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Přednáší a vědecky pracuje na Fakultě humanitních studií a na Pedagogické fakultě UK. Ve výzkumu se věnuje otázkám kulturní a sociální podmíněnosti vývoje kognitivních funkcí, zejména teoretickým systémům tzv. zprostředkovaného učení, a otázkám raného vývoje gramotnosti; zejména pak významu fonologických dovedností pro rozvoj gramotnosti a studiu jejich vztahu k jiným dovednostem významným pro rozvoj čtení a psaní.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem