Stav: |
Velmi dobrý
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | 303 |
Jazyky: | česky |
Vydání: | 1. vyd. |
ISBN: | 9788071972310 |
Vydáno v: | Praha |
Vystaveno: | po 29. dubna 2024 9:58 |
Číslo položky: | 829329 |
Kniha chápe uskutečnění prodeje jako proces od hledání potencionálních zákazníků přes úvodní a další schůzky s nimi až po konečné uzavření prodejní smlouvy. Popisovaný proces se děje metodou "Sales Advantage", volně přeloženo "Získávání prodejů". Publikace je určena jak prodejcům továrních výrobků, tak i prodejním zástupcům bank, pojišťoven či cestovních kanceláří při prodejích produktů a služeb těchto ústavů.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem